Mooi om te zien hoe servicegericht Medux is

Het leven brengt je soms onverwachts op het perfecte pad. Toen Hatice Ekinci tijdens corona haar baan als commercieel binnendienst medewerker verloor, zag ze dit als een kans om wat nieuws te gaan doen. Daarom begon ze als winkelmedewerker bij Medipoint in Winterswijk. “Waar een deur dicht gaat, gaat altijd een nieuwe deur open.”
Een zorgachtergrond heeft Hatice niet en daardoor was het in het begin best wel even spannend om als winkelmedewerker te beginnen. “Iedereen heeft me supergoed geholpen waardoor ik me meteen welkom voelde.” Wat haar opviel, was dat Medipoint enorm servicegericht is. “We willen het gewoon goed geregeld hebben voor elke klant. We denken mee en geven advies. Zo hopen we dat elke klant zich écht geholpen voelt.”
We willen het voor elke klant goed geregeld hebben
Van winkelmedewerker naar assistent regiomanager
Na ruim een jaar in verschillende winkels te hebben gestaan, heeft Hatice vorig jaar de overstap gemaakt naar een nieuwe rol. “Deze rol was niet alleen voor mij maar ook voor de organisatie nieuw. Als assistent regiomanager ben ik nu verantwoordelijk voor de winkels waar ik als verkoopmedewerker heb gewerkt.” Het gaat om vier winkels en 22 collega’s die ze nu aanstuurt.
Het werk als assistent regiomanager bevalt Hatice goed. “Het stukje zorg kan ik combineren met mijn commerciële drive. En omdat het een nieuwe rol is, ligt alles nog open. Die vrijheid om te ontdekken bevalt me erg goed.” Ook is ze betrokken bij de klanten in de winkel en optimaliseert ze haar netwerk. “Vanuit mijn team en mijn manager krijg ik het vertrouwen om hierin te leren en te groeien. Voor mij werkt dat fijn.”
En de volgende stap? Daar hoeft Hatice niet lang over na te denken. “Als ik deze functie onder de knie heb, groei ik graag door naar Regiomanager.”